Følg emnet
SaaS-løsninger fra Salesforce har de senere år opnået stor popularitet som alternativ til traditionelle ERP- og CRM-systemer. Samtidig er mangfoldigheden og kompleksiteten af Salesforces løsninger og dertilhørende afregningsmetrikker og licensmodeller blevet markant større. Dette fordrer en langt mere stringent og strategisk styring af virksomhedens Salesforce-aftaler.
I denne sektion har vi samlet vores artikler der handler om indgåelse og forhandling af aftaler med Salesforce. Her ser vi blandt andet nærmere på succeskriterier for at gennemføre en vellykket forhandling med Salesforce, herunder hvilke aftaleelementer der typisk vil kunne påvirkes, når man sidder ved forhandlingsbordet.
Salesforce
Introduktion til forhandling af Salesforce-aftaler
I denne artikel gennemgår vi succeskriterierne for at gennemføre en vellykket forhandling med Salesforce og ser nærmere på, hvilke aftaleelementer der typisk vil kunne påvirkes, når man sidder ved forhandlingsbordet.
Forhandling af SaaS-aftaler
En kunde står over for at skulle indgå en aftale med en SaaS-leverandør. Hvordan sikrer kunden sig de rigtige vilkår og den bedste pris? I denne artikel guider vi til forhandling af SaaS-aftaler.
Forhandling af it-aftaler
I denne artikel gennemgår vi fra A-Z, hvordan man strukturerer, planlægger og gennemfører en it-forhandling, så man opnår en aftale, der er ordentlig for alle parter.