SAP

Få styr på definitionerne, sammenhæng mellem pris, kvalitet og dynamik. Vi guider også i forhold til at få et overblik over sourcingstrategi samt det danske leverandørmarked med to eksempler på SAP leverandører.
Nr. 1: SAP Indirect Access

Nr. 1: SAP Indirect Access

Denne artikel ser på SAP’s definition og fortolkning af Indirect Access, og hvad det stiller af krav til kundens brug af SAP sammen med tredjepartsløsninger. Vi giver desuden en samlet model til, hvordan man kan sikre øget kontrol og overblik over SAP Indirect Access.

Nr. 2: Spotlight: SAP-outsourcing

Nr. 2: Spotlight: SAP-outsourcing

Vi har kigget dybt i SAP-kontrakterne og giver her et bud på, hvad du skal vide om bevægelserne på markedet for SAP-outsourcing lige nu.

Nr. 3: SAP HANA Enterprise Cloud

Nr. 3: SAP HANA Enterprise Cloud

Et kort kig på SAP HANA Enterprise Cloud set fra et aftale-, pris- og risikoperspektiv.

Nr. 4: Leverandørbrief L&T Infotech

Nr. 4: Leverandørbrief L&T Infotech

L&T Infotech leverer end-to-end-løsninger og services og managed services inden for SAP. Bl.a. ydelser som udvikling, implementering, rollout, rådgivning, opgradering og support-services.

Nr. 5: Det danske outsourcingmarked for applikationsvedligehold: SAP

Nr. 5: Det danske outsourcingmarked for applikationsvedligehold: SAP

I denne artikel ser vi på markedet og leverandørbilledet for SAP-vedligehold, herunder de mekanismer, der sikrer sammenhæng imellem pris, kvalitet og dynamik.

 Nr. 6: Leverandørbrief 2BM

Nr. 6: Leverandørbrief 2BM

2BM er et dansk it-konsulenthus med speciale i rådgivning og løsninger af SAP. 2BM er en full service provider inden for SAP og leverer både on premise og cloud-baserede SAP-løsninger.

Nr. 4: Leverandørbrief L&T Infotech

Nr. 7: S/4 Hana-strategi

I denne artikel gennemgår vi de forhold, der ud fra en strategisk og økonomisk betragtning er afgørende at tage stilling til, inden en eventuel opgradering til S/4 HANA.

Nr. 5: Det danske outsourcingmarked for applikationsvedligehold: SAP

Nr. 8: Kortlægning af SAP-brugeradfærd

I denne artikel beskriver vi, hvordan det er muligt at kortlægge virksomhedens SAP-brugeradfærd, og giver en række eksempler på, hvordan denne viden kan have stor værdi inden for en lang række områder.